1. MEGRENDELÉS

1.1 KELL-e MEGNYITNI A SZÁMLÁT, HOGY VÁSÁRLHAM ÖNNEK?

Nem, nem kell. Bármikor vásárolhat és kijelentkezhet vendégként.
Azonban a fiók létrehozásával nálunk lehetővé teszi a megrendelést anélkül, hogy meg kellene adnia adatait minden alkalommal, amikor nálunk vásárol. Most azonnal regisztrálhat, vagy először megkezdheti a vásárlást és létrehozhatja fiókját, mielőtt kijelentkezne a kosár oldalán.

1.2 HOGYAN KÉSZÍTEM / SZÁMLÁT?

Kattintson a „Bejelentkezés / Regisztráció” gombra, majd a „Számla létrehozása” elemre, és töltse ki személyes adatait.

1.3 HOGYAN MEGRENDELjem?

Vásárolja meg a kívánt termékeket, és tegye be a bevásárlókosárba. Ha végzett, folytathatja bevásárlókosarát és kijelentkezhet. Mielőtt megerősítené vásárlásait és fizetését, ellenőrizze és ellenőrizze, hogy minden információ helytálló-e.

1.4 HOGYAN FIZETEK RENDELÉSEMRE?

Támogatjuk a fizetési módot: Paypal

1.5 MÓDOSíthatom-e és törölhetem-e a megrendelésemet?

Sajnos nem tudjuk törölni a megrendelést, miután leadták. Ez lehetővé teszi számunkra a hatékony csomagolást és a hibák minimalizálását. Célszerű ellenőrizni a megrendelését, mielőtt leadná.

1.6 KEDVEZMÉNYES KÓDEM VAN, HOGYAN HASZNÁLHATOM?

Írja be az utalványkódot az „Utalványkód” mezőbe, és kattintson a Kosár oldalán található „Hozzáadás” gombra, mielőtt továbblépne. Felhívjuk figyelmét, hogy nem tudjuk manuálisan alkalmazni az utalványkódot a megrendelésére, ha a kijelentkezés során elmulasztotta begépelni. A vásárlás megerősítése előtt kérjük, győződjön meg róla, hogy minden információ helytálló.

1.7 HOGYAN TUDJAM, HOGY MEGERŐSÍTEM RENDELÉSEM?

Miután leadta megrendelését, visszaigazoló e-mailt kap tőlünk, amely megerősíti, hogy megrendelései megérkeztek. Ne feledje azonban, hogy a megrendeléseket csak akkor küldjük el, ha a fizetést jóváhagytuk, és a számlázási és szállítási címet ellenőriztük. Alternatív megoldásként ellenőrizheti rendelése állapotát a „Saját fiók” részben, ha Ön regisztrált felhasználó.

2. SHIPPING & DELIVERY

2.1 MIKOR FELDOLGOZZA RENDELÉSEM?

Minden megrendelést 2 munkanapon belül feldolgozunk, a hétvégék és munkaszüneti napok kivételével.

2.2 Mennyi ideig tart, amíg megkaptam a megrendelésemet?

A "Magyar Posta" szállítási ideje körülbelül 12-15 munkanap, a "DHL" szállítási ideje körülbelül 7-10 munkanap.

2.3 HOGYAN KÖVETHETEM LEHETŐSÉGEM?

Az Goxmix e -mailben küld Önnek egy nyomon követési számot, általában miután megrendelését elküldtük, ennek segítségével ellenőrizheti a termékkövetési információkat az Ön által ismert expressz követési webhelyen, vagy ellenőrizheti a megrendelés adatait a weboldalunkon. >> Rendelések Követése

2.4 MILYENEK A SZÁLLÍTÁSI DÍJAK?
Magyar Posta: 12-15 munkanap
Ft0
DHL: 7-10 munkanap
Ft3,717

2.5 VÁLTOZHATOK-e SZÁLLÍTÁSI CÍMEM UTÁN, HOGY MEGRENDELÉSEM MEGERŐSÍTETTEK?

Sajnos a megrendelés megerősítését követően nem tudjuk átirányítani a megrendeléseket. Ezért győződjön meg arról, hogy a megfelelő szállítási címet adta meg.

2.6 RENDELÉSEMBEN VAN hiányzó tétel, mit tegyek?

Elnézést kérünk, hogy hiányos megrendelést küldtünk Önnek. Kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálati csapatunkkal, és amint lehet, kapcsolatba lépünk Önnel.

2.7 HIBÁS TÉTELET KAPTAM, MIT KELL Tennem?

Elnézését kérjük, ha hibás terméket kapott tőlünk. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati csapatunkkal, és készítsen egy pillanatképet a termékről, és amint lehet, kapcsolatba lépünk Önnel.

2.8 HIBÁS TÉTELET KAPTAM, MIT KELL Tennem?

Elnézését kérjük, hogy rossz terméket küldtünk Önnek. Kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálati csapatunkkal, és amint lehet, kapcsolatba lépünk Önnel.

2.9 NEM kaptam meg a csomagomat, mit kell tennem?

Kérjük, dobjon egy e-mailt ügyfélszolgálati csapatunknak, ha 30 napon belül nem kapta meg a csomagját, és ennek megfelelően segítünk

2.10 MEG KELL KAPNAM A CSOMAGOMAT A FELTÉTELEZETT IDŐKERETBEN. KIVEL KAPCSOLATBAN?

Csomagjának állapotát a „Megrendelés nyomon követése” címen ellenőrizheti, hogy megtudja, miért késhetett el. Alternatív megoldásként eldobhat nekünk egy e-mailt, és mi segítünk.